×
×
آخرین اخبار تاپ علم

محیط زیست و علوم طبیعی کاربردی | تاپ علم

ثبت تصویر دو قلاده پلنگ در ارتفاعات سولقان

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان تهران از ثبت تصاویر کم‌ نظیر دو قلاده پلنگ ایرانی در ارتفاعات کن و سولقان خبر داد.

نامه رییس سازمان محیط زیست به دبیرکل سازمان ملل

رئیس سازمان محیط‌زیست در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، نسبت به پیامدهای زیست‌محیطی و انسانی حملات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران هشدار داد و خواستار اقدام فوری شد.

تحویل ۱۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی به محیط بانان تا خرداد سال آینده

رئیس مرکز منابع انسانی و پشتیبانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ۱۵۵ دستگاه خودروی عملیاتی خریداری، تجهیز و به استان‌ها تحویل داده شده است.

انصاری: حمله به انبارهای نفت مصداق بارز «جنایت محیط زیستی» است

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: حمله دشمن متجاوز به مخازن سوخت و انفجار این مخازن و آلودگی جدی ناشی از آن در هوای پایتخت، مصداق بارز «جنایت محیط زیستی» یا «اکوساید» است.

ایران پیگیر جنایت زیست‌محیطی در مجامع جهانی

رئیس مرکز امور بین‌الملل سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در پی حمله به مخازن سوخت و انتشار آلاینده های زیست محیطی، با ارسال نامه به دبیرکل سازمان ملل و ۱۱ نهاد بین‌المللی خواستار پیگیری شده ایم.

پیام تبریک سازمان محیط زیست در پی انتخاب سومین رهبر انقلاب

سازمان حفاظت محیط زیست ، انتخاب سومین رهبر انقلاب اسلامی را طی پیامی تبریک گفت. 

دوده مخازن نفتی از آسمان تهران در حال تخلیه است

معاون محیط زیست انسانی حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد: دوده ناشی از انفجار مخازن نفتی با توجه به ناپایداری هوا و ارتفاع بالای لایه مرزی در حال تخلیه است.

تروریسم زیست‌محیطی؛ جنایتی دیگر از رژیم‌های تروریستی آمریکا و صهیونیست

آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه انبارهای نفت برخی مناطق ایران اسلامی را هدف قرار دادند و دود سیاه ناشی از سوختن مواد نفتی، آسمان این مناطق را تیره و تار کرد.

بهبود تدریجی کیفیت هوای تهران طی ساعات آینده

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که ناپایداری‌های جوی و افزایش ارتفاع لایه مرزی جو طی ساعات آینده می‌تواند کیفیت هوا را به‌طور تدریجی بهبود بخشد.

هشدار سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره آلودگی هوای تهران

سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به ورود آلودگی به محدوده شهر تهران، از شهروندان خواست تا حد امکان از حضور غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.