×
×
آخرین اخبار تاپ علم
  • کشت خشخاش در تهران ناچیز است/ عمده کشت در غرب و شمال‌غرب کشور

  • کد نوشته: 63117
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۵
  • 4 بازدید
  • ۰
  • معاون دادگستری استان تهران گفت: کشت غیرقانونی خشخاش در استان تهران در سطحی ناچیز قرار دارد.

    کشت خشخاش در تهران ناچیز است/ عمده کشت در غرب و شمال‌غرب کشور
    اجتماعی

    ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: گزارش‌های مربوط به کشت خشخاش عمدتاً مربوط به برخی استان‌های غربی و شمال‌غربی کشور است که ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز بر تمرکز آن در همان مناطق تأکید دارد.

    وی با اشاره به نیازهای دارویی کشور افزود: بخشی از مواد موردنیاز دارویی کشور، ضرورتی قانونی و اجتناب‌ناپذیر است که در صورت عدم تأمین داخلی، از مسیرهای کاملاً قانونی و با مجوزهای لازم تأمین و وارد می‌شود.

    نیکوکار همچنین با تأکید بر وجود سازوکارهای نظارتی در این حوزه گفت: تأمین این نیازها تحت نظارت دقیق و در چارچوب قوانین انجام می‌شود و در سطح ملی نیز شورای‌عالی هماهنگی و دستگاه‌های ذی‌ربط بر این فرآیند نظارت دارند.

    معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پایان تصریح کرد: در استان تهران با اقدامات انجام‌شده، وضعیت کشت خشخاش به‌شکل قابل‌توجهی کنترل‌شده و در سطح ناچیز قرار دارد.

    انتهای پیام/+

     

    مقالات مشابه آموزشی در تاپ علم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *