×
×
آخرین اخبار تاپ علم
  • اختصاص یک همت اعتبار برای بهسازی راه‌های معدنی سوادکوه

  • کد نوشته: 63045
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۵
  • 7 بازدید
  • ۰
  • ساری- استاندار مازندران از اختصاص مرحله‌ای یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های بهسازی، تثبیت رانش و روکش آسفالت مسیرهای منتهی به معادن زغال‌سنگ سوادکوه خبر داد.

    اختصاص یک همت اعتبار برای بهسازی راه‌های معدنی سوادکوه

    به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی پیگیری‌های انجام‌شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های معدنی، ۹۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی برای اجرای پروژه‌های بهسازی، تثبیت رانش و روکش آسفالت محور آلاشت منتهی به معادن شرکت البرز مرکزی اختصاص یافته است.

    وی افزود: همچنین با پیگیری‌های صورت‌گرفته از وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد یک هزار میلیارد تومان (یک همت) از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی، با توجه به فعالیت شرکت البرز مرکزی و سایر معادن زغال‌سنگ شهرستان سوادکوه، به‌صورت مرحله‌ای و فازبندی‌شده برای اجرای طرح‌های تثبیت رانش، بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای دسترسی به معادن اختصاص یابد.

    استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل در مناطق معدنی استان گفت: اجرای این طرح‌ها علاوه بر افزایش ایمنی تردد، موجب ارتقای کیفیت راه‌های ارتباطی، تسهیل دسترسی و کاهش مشکلات ناشی از فعالیت‌های معدنی برای ساکنان منطقه خواهد شد.

    مقالات مشابه آموزشی در تاپ علم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *