×
×
آخرین اخبار تاپ علم
  • پاکستان: به میانجی‌گری بین ایران و آمریکا ادامه می‌دهیم

  • کد نوشته: 50571
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
  • 31 بازدید
  • ۰
  • وزیر خارجه پاکستان به تداوم نقش میانجی‌گرانه این کشور با هدف حل بحران منطقه اشاره کرد.

    پاکستان: به میانجی‌گری بین ایران و آمریکا ادامه می‌دهیم

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزیر خارجه پاکستان تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا واشنگتن و تهران را برای دستیابی به توافق صلح گرد هم آوریم.

    وی اضافه کرد: ما میانجی هستیم و به این نقش ادامه خواهیم داد.

    پیشتر نیز خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان، روز سه شنبه گفت که به‌نظر او احتمال ازسرگیری جنگ ایران پایین است و دلیل این ارزیابی را مخالفت افکار عمومی آمریکا با ورود مستقیم به یک جنگ تازه در خاورمیانه عنوان کرد.

    وی افزود: اسرائیل به‌شدت خواهان آن است که جنگ دوباره آغاز شود و آمریکا در کنار آن وارد جنگ شود.

    مقالات مشابه آموزشی در تاپ علم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *