×
×
آخرین اخبار تاپ علم
  • مجتمع گردشگری در گلپایگان احداث می‌شود

  • کد نوشته: 50644
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
  • 18 بازدید
  • ۰
  • گلپایگان-وزیرمیراث فرهنگی و صنایع دستی گفت: مجتمع گردشگری در گلپایگان در زمینی به مساحت ۲۶ هزار و ۶۴۰ متر مربع و با زیربنای ۲۱ هزار و ۶۵۵ متر مربع احداث خواهد شد.

    مجتمع گردشگری در گلپایگان احداث می‌شود

    به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی‌امیری در جریان سفر یک‌روزه خود به گلپایگان با اشاره به افتتاح مجتمع گردشگری در گلپایگان اظهار کرد: امروز روز خوشی برای ما در تقویم گردشگری ایران است، یک مجتمع بزرگ گردشگری با حضور یک سرمایه‌گذار وطن‌پرست و با غیرت افتتاح شد.

    وی افزود:مجتمع گردشگری در زمینی به مساحت ۲۶ هزار و ۶۴۰ متر مربع و با زیربنای ۲۱ هزار و ۶۵۵ متر مربع احداث خواهد شد.

    وی ادامه داد،برای این مجموعه کاربری‌هایی از جمله برگزاری مسابقات قهرمانی و بین‌المللی، سالن‌های همایش و غرفه‌های صنایع دستی پیش‌بینی شده است.

    صالحی‌امیری با بیان اینکه همه ما به فرهنگ، تمدن و هویت گلپایگان احساس غرور می‌کنیم، تصریح کرد: در برابر شهدای این دیار در جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان سر تعظیم فرود می‌آوریم و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا و ایثار رزمندگان هستیم.

    وی سرمایه را مقدس دانست و گفت: سرمایه‌گذار باید تقدیس شود و این نگاه باید در ایران به یک فرهنگ و گفتمان تبدیل شود، زیرا اگر قرار است توسعه در این سرزمین شکل بگیرد باید سرمایه‌گذاران را دعوت و حمایت کنیم.

    وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: سرمایه وقتی حرکت می‌کند یعنی توسعه شکل گرفته و توسعه نیز به معنای اشتغال و امنیت است؛ بنابراین برای تداوم حیات جامعه ایران به توسعه و برای توسعه به سرمایه نیاز داریم.

    وی در ادامه با تقدیر از سرمایه‌گذار این پروژه، خواستار همکاری همه مسئولان شهرستان برای تسریع در اجرای این مجموعه شد و گفت: فرماندار، مسئولان اداری، انتظامی، امنیتی، میراث فرهنگی و اعضای شورای اداری همکاری کنند تا این بنا هرچه سریع‌تر احداث شود؛ مجموعه‌ای که نه فقط برای گلپایگان بلکه برای همه ایران خواهد بود.

    صالحی‌امیری خاطرنشان کرد: وقتی گردشگران از سراسر کشور برای بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی گلپایگان به این شهرستان سفر می‌کنند، باید مکانی در شأن تاریخ و تمدن این دیار در اختیار آنان باشد.

    وی با اشاره به وظیفه مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: هیچ‌کس حق ندارد برای خود دکان و بساطی جدا از مردم ایجاد کند، چرا که اگر امروز هویتی داریم از مردم است و باید قدردان مردمی باشیم که دشمن را در باتلاق گرفتار کردند و عزت و سربلندی را برای ایران به ارمغان آوردند.

    وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به مردم گلپایگان گفت: مردم این دیار، مردمی نجیب، خونگرم و بافضیلت هستند و دولت وظیفه دارد برای صیانت از میراث فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع دستی این منطقه گام‌های جدی بردارد.

    مقالات مشابه آموزشی در تاپ علم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *