×
×
آخرین اخبار تاپ علم
  • صمیمیان: ۲۵ درصد سمنان بافت فرسوده است

  • کد نوشته: 47988
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵
  • 25 بازدید
  • ۰
  • سمنان- فرماندار سمنان با بیان اینکه ۲۵ درصد این شهرستان بافت فرسوده است، گفت: تلاش داریم با اجرای طرح های محله محوری نسبت به بازآفرینی شهری اقدامات تسهیل گرایانه را اجرا کنیم.

    صمیمیان: ۲۵ درصد سمنان بافت فرسوده است

    به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان ظهر یکشنبه در جلسه شورای اجتماعی استان سمنان در استانداری اظهار داشت: در این مدت پنج جلسه برگزار شد و مسائل و مشکلات محلات مختلف شهر ابتدا در شورای محله بررسی و پیگیری شد و در صورت نیاز، موضوعات در شورای اجتماعی شهرستان و سپس شورای اجتماعی استان مطرح و برای رفع آن تصمیم‌گیری شد.

    وی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده، مشکل مجتمع نیکان بود که با همکاری و همراهی دستگاه‌های مربوطه از جمله دادستانی و شهرداری پیگیری و رفع شد و همچنین موضوع سند مسکونی شهرک بهاران نیز با حضور میدانی مسئولان و برگزاری جلسه در محل مورد رسیدگی قرار گرفت.

    فرماندار سمنان با اشاره به وضعیت بافت‌های قدیمی شهر سمنان بیان کرد: حدود ۲۵ درصد از بافت شهر سمنان فرسوده و قدیمی است و برای ساماندهی این مناطق، نیازمند هماهنگی و تسهیل در روندهای اجرایی و تصمیم‌گیری هستیم.

    صمیمیان با اشاره به موضوع اتباع خارجی در برخی محلات گفت: ساماندهی وضعیت اتباع و تعیین تکلیف مسائل مرتبط با آنان از موضوعاتی است که پیگیری آن از اداره امور اتباع درخواست شده است.

    وی همچنین به مشکل دسترسی به محله میرمحمدخانی اشاره کرد و گفت: این محله از مشکل راه دسترسی مناسب رنج می‌برد و رفع این مسئله نیازمند توجه و همکاری دستگاه‌های مرتبط است.

    فرماندار سمنان در پایان با اشاره به ضرورت توزیع متوازن خدمات و امکانات شهری اظهار داشت: لازم است در برنامه‌ریزی‌های حوزه مسکن و خدمات شهری، به ایجاد تعادل اجتماعی و توزیع مناسب امکانات در مناطق مختلف توجه ویژه شود.

    مقالات مشابه آموزشی در تاپ علم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *